Rutger Quispel februari 4, 2017 @ 4:22PM

Ons Verhaal

Onze Missie & Visie

Quispmaster is ontstaan vanuit een simpele observatie: Met de opkomst van technologie is de wereld is in hoog tempo drastisch veranderd. Mensen leven, werken en consumeren op een heel andere manier dan 20, 10 of zelfs 5 jaar geleden. Maar toch zijn er nog veel bedrijven die zichzelf in de markt zetten en blijven verkopen alsof het 1999 is. Deze mismatch heeft ons bewogen om een dienstverlening te ontwikkelen waarmee we bedrijven helpen om beter in te spelen op de behoefte van de hedendaagse consument. Met onze krachtige tools, conversie gedreven webdesign, inbound marketing en e-business oplossingen ondersteunen we bedrijven bij het creëren van een gepersonaliseerde, relevante en behulpzame online ervaring voor hun klanten. Hiermee zijn ze beter in staat om klanten te vinden, betrekken en behouden.

Het verhaal achter ons verhaal

 

Steek je hand op als je een bedrijf kent dat meer bezoekers naar zijn website wil, meer warme leads voor hun sales afdeling – en meer klanten om hun bedrijf te laten groeien. Grote kans dat je hand nu is opgestoken. We kennen allemaal bedrijven die willen groeien, welk bedrijf wil dat nu niet!

 

Ok, steek nu je hand op als je het leuk vind om gebeld te worden door opdringerige sales mensen tijdens het eten. Opdringerige sales mensen die je lastig vallen op kantoor? Of spam mails in je inbox met irrelevante aanbiedingen. Pop-up advertenties op je scherm als je een interessant artikel probeert te lezen op het internet dan? Geen handen omhoog? Denk het niet en je bent niet de enige die hier zo over denkt.

 

Toch is dit de manier waarop veel bedrijven hun producten nog steeds verkopen en vermarkten. Dit staat haaks op de manier waarop mensen graag willen winkelen en kopen.

 

Mensen willen geholpen worden met authentieke verhalen en oplossingen.

Traditionele marketing methode worden steeds minder effectief. Consumenten zijn tegenwoordig heel goed in het negeren van advertenties en verkooptechnieken. Aan de andere kant zien we dat onbekende mensen zonder marketingbudget in zeer korte tijd bekende mensen kunnen worden in hun vakgebied, dankzij een simpele blog waar ze hun kennis en ervaring delen.

 

De conclusie die we hier uit kunnen trekken is dat mensen niet gestoord willen worden door verkoopverhalen van marketeers of lastige gevallen door verkopers met verkooppraatjes. Mensen willen geholpen worden bij het oplossen van hun problemen. Mensen zoeken naar authentieke verhalen om hun problemen op te lossen en niet naar advertenties met verkooppraatjes.

 

Een positieve effectieve manier om klanten te vinden, betrekken en behouden.

De traditionele marketing is voornamelijk naar buiten (outbound) gericht. We schreeuwen van de daken waar we allemaal goed in zijn in de hoop dat iemand ons kan horen, zonder ons te realiseren of ze ons ook wel willen horen. De nieuwe manier is voornamelijk van buiten naar binnen (inbound) gericht. Door het delen van relevante informatie, het creëren van waardevolle content, en behulpzaam zijn waar we kunnen, trekken we mensen naar binnen.

 

De vraag is – als het concept van inbound marketing zo gemakkelijk te begrijpen en inspirerend is, waarom zijn er dan niet meer bedrijven die dit toepassen. Waarom houden veel bedrijven vast aan traditionele methode die niet effectief zijn?

 

De reden is duidelijk: Het is (te) moeilijk om de transformatie te maken. Welke tools heb je nodig voor het beheren van je content, SEO, social media, e-mail marketing en ga zo maar door. Het probleem is niet het ontbreken van deze tools, maar het kiezen van de juiste tools. Het leren werken met verschillende tools en het beheren van de tools.

 

Je website heeft een verkooptraining nodig.

Veel website leveren niet het verwachte resultaat. Dit komt doordat de meeste sites ontworpen worden om vooral mooi te zijn. Als je wilt dat je personeel meer gaat verkopen, is een makeover een optie, maar een verkooptraining zal effectiever zijn. Door de juiste gesprekstechnieken toe te passen in een verkoopgesprek is de kans dat de deal gesloten wordt aanzienlijk groter. Online is dit niet anders. Door het toepassen van de juiste design technieken zal de kans op conversie toenemen. Het leuke van een website is dat je alles kan meten, zo weet je precies wat werkt en wat niet. Het realiseren van een conversie gedreven webdesign is een eerste stap. Daarna begint het meten en optimaliseren om het maximale uit het web te kunnen halen.

 

Ons bestaansrecht.

We zijn gestart met één simpel doel: Het gemakkelijk maken voor bedrijven om online succesvol te zijn. Dit doen we met de juiste combinatie van conversie gedreven webdesign, inbound marketing en e-business oplossingen die werken. Zo kan jouw bedrijf klanten vinden, betrekken en behouden – en blijven werken aan groei.

Het is onze missie om bedrijven beter te laten presteren op internet.

Neem contact met ons op!

 

Praat vandaag nog met ons over jouw nieuwe website en kom erachter hoe jouw bedrijf meer leads en omzet kan genereren. Je kan ons bereiken op telefoonnummer 020 – 34 54 825 , e-mailadres hallo(at)quispmaster.nl of onderstaand contactformulier.